Injectorul de carburant la KTM Freeride 350 - O piesa prea sensibila!
Din pacate orice lucru bun are si dezavantaje, cum ar fi Injectia electronica a KTM-ului.
Cum ati mai citit sigur pe net sunt multi care au avut probleme cu acest aspect si au fost nevoiti sa traga pe dreapta si sa astepte service-uri scumpe pentru a remedia problemele.
Va povestesc putin despre acest sistem de injectie si sper sa aduc cateva info cum sa evitam probleme in viitor la sistemul de injectie KTM.
Ce este interesant de stiut ca sistemul de la pompa de carburant care se afla in rezervor si pana la injectorul propriu-zis avem instalate patru filtre si site!!!
Deci filtru pentru filtru...LOL!!!
Unu: Pompa de combustibil are in sorbul ei o sita care nu se vede decat dupa ce faci pompa bucati si dai jos sorbul negru din plastic tinut de patru urechiuse.
Doi: Filtru de carburant din hartie in rezervor. Acest filtru, un Mahle KL 97 destinat sa filtreze carburantul este foarte fin, si se poate obtura repede.
Trei: Microsita pe conducta la nivelul cuplei rapide. Aceasta micro-sita a fost conceputa de KTM la 10 microni, ce a dus la obturarea ei foarte rapida si a fost inlocuita cu micro-sita la 20 de microni. ele se deosebesc prin culoare. Cele negre sunt de 10 microni iar cele noi sunt gri. Aveti grija sa le schimbati regulat sau macar se le suflati cu jet de aer pentru a le curata.
Patru: Sita din fundul injectorului Keihin. Aproape invizibila se afla in fundul injectorului o sita care eu inca nu am reusit sa o scot.
Injector KTM Freeride 350 |
Cum ati mai citit sigur pe net sunt multi care au avut probleme cu acest aspect si au fost nevoiti sa traga pe dreapta si sa astepte service-uri scumpe pentru a remedia problemele.
Va povestesc putin despre acest sistem de injectie si sper sa aduc cateva info cum sa evitam probleme in viitor la sistemul de injectie KTM.
Ce este interesant de stiut ca sistemul de la pompa de carburant care se afla in rezervor si pana la injectorul propriu-zis avem instalate patru filtre si site!!!
Deci filtru pentru filtru...LOL!!!
Unu: Pompa de combustibil are in sorbul ei o sita care nu se vede decat dupa ce faci pompa bucati si dai jos sorbul negru din plastic tinut de patru urechiuse.
Doi: Filtru de carburant din hartie in rezervor. Acest filtru, un Mahle KL 97 destinat sa filtreze carburantul este foarte fin, si se poate obtura repede.
Trei: Microsita pe conducta la nivelul cuplei rapide. Aceasta micro-sita a fost conceputa de KTM la 10 microni, ce a dus la obturarea ei foarte rapida si a fost inlocuita cu micro-sita la 20 de microni. ele se deosebesc prin culoare. Cele negre sunt de 10 microni iar cele noi sunt gri. Aveti grija sa le schimbati regulat sau macar se le suflati cu jet de aer pentru a le curata.
Patru: Sita din fundul injectorului Keihin. Aproape invizibila se afla in fundul injectorului o sita care eu inca nu am reusit sa o scot.