A sosit motocicleta noua KTM Freeride 350
Sigur ca luceste si arata extraordinar ca si totul cand este nou, dar vorbind de KTM, cei de la Mattighofen din ou au aratat calitatea motociletelor produse in austria.
Desi Freeride-ul este un hibrid intre un EXC de Enduro si o motocicleta Trial, putem spune ca combinatia celor doua face ca aceasta motocicleta sa ocupe un loc nou in viitorul Enduro. Tot mai multi soferi se indreapta catre acest model pentru Enduro si Hard Enduro avand greutatea redusa. Faptul ca saua se afla cu 7cm mai jos decat cea a EXC-ului face ca Freeride-ul sa fie mai usor de controlat mai ales pentru soferi de statura mai mica, acum nu toti avem inaltimea ideala de endurist de 1,90m...
Componentele sunt de calitate, facute sa reziste cerintelor Enduro.
Dupa o examinare scurta a obiectului se vede ca forma e mult mai supla fata de un EXC. Telescoapele pe fata sunt tot WP si au greutatea redusa folosind tuburi de 43 mm, fata de cele de 48 mm folosite pe EXC.
Se pare ca au inventat tot ce se poate inventa pentru a muta centru de greutate cat mai jos, rezervorul de carburant este montat sub si este in totalitate acoperit de saua. Chiar si bateria este montate in spatele cilindrului si este accesibila fara a mai demonta saua.
Pinionul primar de 11 este cam mic, dupa parerea mea, dupa pornire rapid ai schimbat toate vitezele si ajungi la o viteza maxima de ca 90kmh cu motorul urland. Pentru un traseu Enduro mixt cu parauri si urcari este mai potrivit un 12, transmite suficienta tractiune pe roata din spate fara sa rupa aderenta si motorul ajunge cu turatii mai mici la viteza de croaziera.
Acum mai ies la o tura de Rodaj....ne mai auzim
Sigur ca luceste si arata extraordinar ca si totul cand este nou, dar vorbind de KTM, cei de la Mattighofen din ou au aratat calitatea motociletelor produse in austria.
Desi Freeride-ul este un hibrid intre un EXC de Enduro si o motocicleta Trial, putem spune ca combinatia celor doua face ca aceasta motocicleta sa ocupe un loc nou in viitorul Enduro. Tot mai multi soferi se indreapta catre acest model pentru Enduro si Hard Enduro avand greutatea redusa. Faptul ca saua se afla cu 7cm mai jos decat cea a EXC-ului face ca Freeride-ul sa fie mai usor de controlat mai ales pentru soferi de statura mai mica, acum nu toti avem inaltimea ideala de endurist de 1,90m...
Componentele sunt de calitate, facute sa reziste cerintelor Enduro.
Dupa o examinare scurta a obiectului se vede ca forma e mult mai supla fata de un EXC. Telescoapele pe fata sunt tot WP si au greutatea redusa folosind tuburi de 43 mm, fata de cele de 48 mm folosite pe EXC.
Se pare ca au inventat tot ce se poate inventa pentru a muta centru de greutate cat mai jos, rezervorul de carburant este montat sub si este in totalitate acoperit de saua. Chiar si bateria este montate in spatele cilindrului si este accesibila fara a mai demonta saua.
Pinionul primar de 11 este cam mic, dupa parerea mea, dupa pornire rapid ai schimbat toate vitezele si ajungi la o viteza maxima de ca 90kmh cu motorul urland. Pentru un traseu Enduro mixt cu parauri si urcari este mai potrivit un 12, transmite suficienta tractiune pe roata din spate fara sa rupa aderenta si motorul ajunge cu turatii mai mici la viteza de croaziera.
Acum mai ies la o tura de Rodaj....ne mai auzim