Protectii si Scuturi pentru KTM Freeride 350 deorece acest grup este cel mai important.
Toate accesoriile si modificarile prezentate aici sunt necesare pentru prevenirea defectiunilor in locuri inaccesibile, ganditi-va ca sunteti la 3 ore de civilizatie undeva in padure. Sigur ca nu se pot exclude toate riscurile dar incercam sa prevenim oricare situatie prin care se poate termina o iesire sau chiar un loc bun la un concurs.
Un scut motor trebuie sa fie dintr-un material suficient de rigid sa suporte lovituri nu doar de jos, dar mai ales sa fereasca si partile laterale ale motorului cum ar fi carcasa alternatorului sau pompa de apa. In imaginea din dreapta vedeti scutul original care protejeaza insuficient mai ales zonele laterale. Citeste mai departe aici...
Toate accesoriile si modificarile prezentate aici sunt necesare pentru prevenirea defectiunilor in locuri inaccesibile, ganditi-va ca sunteti la 3 ore de civilizatie undeva in padure. Sigur ca nu se pot exclude toate riscurile dar incercam sa prevenim oricare situatie prin care se poate termina o iesire sau chiar un loc bun la un concurs.
1. Scut motor:
Un scut motor trebuie sa fie dintr-un material suficient de rigid sa suporte lovituri nu doar de jos, dar mai ales sa fereasca si partile laterale ale motorului cum ar fi carcasa alternatorului sau pompa de apa. In imaginea din dreapta vedeti scutul original care protejeaza insuficient mai ales zonele laterale. Citeste mai departe aici...